Táplálkozásmarketing folyóirat

A folyóiratról

A Táplálkozásmarketing című tudományos folyóiratot 2014 szeptemberében hozta létre a Marketing és Kereskedelem Intézet azzal a céllal, hogy az élelmiszer- és táplálkozásmarketing diszciplína kutatóinak tudományos munkássága széles publicitást kapjon. A nemzetközi népszerűsítést az összefoglalók, a táblázatok és az ábrák angol nyelvű változatai segítik.

A folyóirat lektorált és mindenben megfelel az előírásoknak, így a lap strukturális felépítése és követelményrendszere követi a nemzetközi standardokat.

Az új tudományos folyóirat szerkesztőbizottságát és tudományos bizottságát úgy állítottuk össze, hogy abban egyrészt operatív (lapszerkesztési), másrészt tudományosan elismert szakemberek egyaránt részt vegyenek.

A Táplálkozásmarketing című lap kiemelt szerepet szán a Debreceni Egyetemen, és kiemelten a Gazdaságtudományi Karon publikált élelmiszer- és táplálkozásmarketing témájú közleményeknek.

Impresszum

Lapszámok

Frissítés dátuma: 2017.07.04.


v1.0-alpha95